tisdag 4 maj 2010

Singel!

Jag är vad man skulle säga singel just nu. Ja, ärligt talat är jag verkligen supersingel just nu. Inte ens om jag anstränger mig kan jag komma på någon som jag ens är intresserad av. Tragiskt? Nej, faktiskt inte det minsta utan rätt skönt snarare.

Inget illa mot er i som har förhållanden men nu när sommaren är på ingång känns det som om det är singel som är det bästa. Sommaren är singlarnas årstid liksom. Vintern kan man ha såndär myspysig tvåsamhet men när dagarna är längre än nätterna släpps vi andra fria. Vill jag springa över en äng i bara underkläderna så är det ok, vakna upp en morgon och förbanna människan som övertalade mig om att den där sista ölen var en bra idé så fine. Jag vill liksom vara fri och låta min impulsivitet släppas loss. No regrets.

Fast vem vet, nu har jag säkert jinxat alla mina sommarplaner och kommer istället att träffa mitt livs stora kärlek typ snart. Och oj vad jag kommer få äta upp detta inlägg då. Hur var det nu mitt numera klassiska citat var: "jag hånglar minsann ALDRIG på krogen!" Snacka om att skjuta sig själv i foten.

2 kommentarer:

  1. i bara underkläderna? testa naken, det är frihet!

    SvaraRadera
  2. absolut, beror dock på var ängen ligger :) men det finns många saker som är ultimata att göra naken...

    SvaraRadera