måndag 6 juni 2011

30 plus lite till nu

Så. Då var mitt livs enda trettioårsdag till ända men med det inte sagt att firandet är slut: tvärtom, det har bara börjat. Den stora festen är på lördag och det lär bli en kväll att minnas (eller inte beroende på alkoholmängd).

Jag är fortfarande i chock över presenten jag fick av mina föräldrar, inte alls förväntad men oj oj så välkommen! Jag är mållös för en gångs skull. Herregud. Jag är tacksam av hela mitt hjärta, ni är de finaste föräldrar man kan tänka sig och min kärlek till er är gränslös.

Till alla er som ringt, SMS:at, mailat, facebookat: TACK. Jag är överväldigad av den kärleksvåg som sköljt över mig. Tack för alla fina ord, presenter, serenader och blommor. Jag är lyckligt lottad som har så fina människor i mitt liv. Ni är fantastiska. Tack för allt.



2 kommentarer:

  1. Ja men vad fick du dåååååå, nyfiken nu. Love /S

    SvaraRadera
  2. Berättar på tele. Helt sjukt. Dock inte en Porsche.

    SvaraRadera