måndag 13 juni 2011

En vecka som 30

Under min första vecka som trettioåring har jag hunnit reflektera lite över mitt liv och har kommit fram till följande:

-jag är snyggare som trettioåring än jag var som tjugoåring. Vissa saker BLIR faktiskt bättre med åren, dock vänder det väl så småningom.

-jag är vansinnigt mycket lyckligare som trettioåring än jag var som tjugoåring. TÄNK om jag hade vetat det då!

-jag ska nog inte ha en skitnödig hipster till kille iallafall. Returning to rock. Alternativt håller mig till hipsters utan tarmproblem.

-jag är uppskattad på mitt jobb och det känns smått sorgligt att jag för min karriärs bästa måste lämna det så småningom.

-jag känner mig redo för en ny fas i mitt liv.

-jag ÄLSKAR den här låten och kommer lyckligtvis få uppleva den live i augusti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar