tisdag 24 maj 2011

Spymlan

Imorgon öppnar Spymlan! Äntligen! Tror att jag tar med mig Greken och går dit inom kort. Spenderade X antal kvällar där förra sommaren. Firade på sätt och vis min förra födelsedag där eller fira är nog inte rätt ordval; tillbringade passar nog bättre. Bakfullare än bakfullast var jag, Brazz och Tom den kvällen efter en spontanutgång gone wild kvällen innan. Hann med de flesta stadsdelarna och minst lika många barer/klubbar på en och samma kväll. Innan klockan hade hunnit slå 01.00 på Spymlan vågade någon nämna det förbjudna ordet: HEMGÅNG. Resten av sällskapet firade vidare utan oss och det var nog första och enda gången jag inte var närvarande på min egen födelsedagsfest. Dock var det en fin vecka som såg ut ungefär så HÄR.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar