måndag 11 april 2011

Michael

Min absoluta favorit bland de modeller som jag har jobbat med till idag är fortfarande Michael Whittaker från Nya Zeeland. Blir därför så glad när jag läser om att det går väldigt bra för honom och att han bokas flitigt av alla från Dior till Diesel. Under jobbet vi gjorde ihop spelade vi Nine Inch Nails och Slipnot högt, stämningen var avslappnad och på topp eftersom fotografen och jag är goda vänner. Whittaker är trevlig och väldigt talangfull som modell samt har en kropp som inte är av denna värld. När han på skämt bad mig knäppa upp hans byxor blev det därför svårt att inte fnissa.

Någon som på allvar dock bad mig göra det vid ett annat tillfälle var en brasiliansk modell. Samma kille högg dessutom tag i mig efter att byxorna åkt av, drog mig nära och ville dansa salsa- endast iförd kalsonger. Make up-artisten suckade lite avundsjukt. Trevligt minne.







Bilder från Why Not Models Milan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar