onsdag 6 april 2011

Slutdejtat

Jag tror att jag ska lägga ner allt vad dejting heter, går ju bara åt helvete iallafall. När man tror att man har hittat rätt så blir det ändå fel, när man försöker vidga sina vyer slutar det med en suck och resterande... bara tröttsamt.

Han som jag skulle vilja dejta är en jäkligt svår nöt att knäcka men skam den som ger sig. Jag vill och jag tror att du vill, så let's do it babe! Vi ses ju nästan varje dag så det är nog bara en tidsfråga.

Och sen är det är det ju Han: finaste Rockpojken som gör mig så knäsvag att jag inte vet var jag ska ta vägen. Han som jag allra, allra helst vill ha. Han som är så fin och har så bra musiksmak. Han som vet knappt att jag existerar och som jag skulle kunna bli så löjligt kär i om jag bara tillät mig själv eller fick chansen.

Tills dess tror jag att jag följer Brazz råd: slutar dejta och ringer Oskar istället.

(Fast innan jag ringer är det mingelparty imorgon med finaste Em, det lär kryllra av pop och rockpojkar så kanske dyker någon av favoriterna upp?)

Xoxo

Slutdejtarn'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar